[Java lista] Maven dependencia

sashee gsashee at gmail.com
2010. Már. 20., Szo, 13:42:08 CET

Sziasztok!

Próbálkozok Mavennel, de el is akadtam rögtön. Adott 2 projectem, 'A'
és 'B'. 'A' egy framework, ami tud adatbázist kezelni JDBC-vel, de
értelemszerűen nem akarom ide felvenni a JDBC drivert dependenciának.
'A'-ban vannak MOJO-k, amiket 'B'-ből szeretnék hívni, ami kezel
adatázist. Azt szeretném elérni, hogy a konkrét JDBC driver-t csak
'B'-ben kelljen felvenni dependenciának. Most viszont amikor 'B'-ből
meghívom (parancssorból) 'A'-t, akkor nem fogja hozzááadni a
dependenciáit. Tehát az utasítás, amit használok: mvn
AGroupId:AArtifactId:AGoal, de a 'B' projecten belül adom ki. Hogyan
lehetne neki megmondani, hogy a 'B'-ben beállított JDBC drivert is
használja ilyenkor?

Köszi előre is, remélem érthető a probléma

sashee