[Java lista] Maven dependencia

Forgó Zoltán zforgo at gmail.com
2010. Már. 20., Szo, 13:49:10 CET

Ăśdv!

Nem igazán értem. A használ JDBC-t, de nem akarod felvenni oda a drivert?
A és B milyen viszonyban van egymással?
Ha B függ A projekttől vagy modultól, akkor bizonyos esetben A függőségeit
látja tranzitív függőségként. De nyilván A nem lát B-ből semmit. Nem is
dolga Ă©s ez Ă­gy van jĂłl.
Esetleg konkrét pom.xml-lel tudsz szolgálni?