[Java lista] Maven dependencia

sashee gsashee at gmail.com
2010. Már. 20., Szo, 13:58:29 CET

Szia!

Használ JDBC-t, de nem akarom a mysql-connector-java-t oda beégetni,
mert lehet, hogy mondjuk máshol meg a pgsql-re lesz szükség. 'B' függ
'A'-tól.

'B' pom-jából ide vonatkozó részek:
    <plugins>
      <plugin>
        <groupId>AGroup</groupId>
        <artifactId>AArtifact</artifactId>
        <version>1.0-SNAPSHOT</version>
      </plugin>
    </plugins>
    <dependency>
      <groupId>AGroup</groupId>
      <artifactId>AArtifact</artifactId>
      <version>1.0-SNAPSHOT</version>
    </dependency>
    <dependency>
      <groupId>mysql</groupId>
      <artifactId>mysql-connector-java</artifactId>
      <version>5.1.12</version>
      <scope>runtime</scope>
    </dependency>

'A' pom-jából érdekes rész lehet talán:
  <packaging>maven-plugin</packaging>

Tehát valahogy 'A' futásához akarok adni egy plusz dependenciát, amit
'B'-ben veszek fel, és a buildet is 'B'-ből indítom.

Remélem így már érthetőbb

sashee