[Java lista] Egy NB6.8-as buildAll script keszitese

Verhás István istvan at verhas.com
2010. Már. 26., P, 13:34:50 CET

Az *elévülés* valamely jog vagy követelés érvényesíthetőségének időmúlás
következtében történő megszűnése.
Az *avulás* valami értékének az időmúlás illetve a fokozatos
elhasználódás miatti érték csökkenése. Az *elavulás* pedig az az állapot
amikor az értéke a nullával egyenlő.
Szóval az ant nem tud elévülni legfeljebb elavulni, de amíg használatban
van addig nem lehet az értéke nulla legfeljebb a könyv szerinti értéke.
Már ha egyáltalán szerpel az eszközök között. Kérdezze meg könyvelőjét,
hogy avultatja-e.
üdv
vi