[Java lista] Egy NB6.8-as buildAll script keszitese

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Már. 31., Sze, 11:32:24 CEST

Mixinek a 3.1-ben jonnek majd.

Sziven szerint, es ezt latom a tobbieken is, a "polyglot maven" valojaban
csak egy "showcase": Ezt is lehet maven3-ban. De ugy erzem, hogy egyikunknek
sem a szive ugye. A hardcore resze igy is marad a klasszikusnal.

Ez inkabb olyan marketing fogas volt. Egy oldalon emlitik a Mavent a
jelenleg igen igeretes dolgokkal (scala, clojure meg hat ruby) De ha
valakinek a Scala a szivugye, hat legyen :)

Ha mar a ruby-nal vagyunk, lassan lehuzzuk a leplet a Nexus Ruby
Plugin-rol.... kepzeljetek el, az egesz MavenCentral RubyGem-kent publikalva
;)

Thanks,
~t~