[Java lista] OSS

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Már. 29., H, 17:04:48 CEST

Halihó!

2010. március 29. 16.36.36 Tamás Cservenák dátummal ezt írta:
> Tudom, vannak menő magyarországi OSS projektek (MPlayer itt indult
> tudtommal), sok mas linuxos is, de mégis, hol a Java? (igen, tudom,
> spekulálok, nincs adatom). És én főleg a Java projektekre gondolok.

  Van egy olyan világ, ahol a "letöltöm, az nem lopás" mentalitás annyira
benne él a végzősökben, hogy nem látja értelmét az OSS kezdeményezéseknek -
nem látja az értékét ezeknek.
  A többség sajnos ilyen, sok pályakezdővel találkoztam az utóbbi időben, akik
nem is ismerték a NetBeans vagy az Eclipse környezetet, mert olyan nem volt
warez oldalakon, csak az egyéb fizetős környezetek... :)

  Nekem itt az OSS kezdeményezésem:
http://wiki.javaforum.hu/display/JFPORTAL/Bevezeto
--
Auth Gábor