[Java lista] OSS

Gábriel Ákos akos.gabriel at i-logic.hu
2010. Már. 29., H, 17:59:26 CEST

On Mon, 2010-03-29 at 17:51 +0200, Tamás Cservenák wrote:

> Mi garantálja a munkaadódnak, hogy a neki írt kód "nem olyan"? (már

Rejtegeti a fene, én megmutatnám. Nem mindig egyszerű a
peremfeltételeket magyarázni, hogy mi miért gány.
Szervó vezérléshez pl. írtam egy irtó béna  (még az algoritmus is béna,
exception kezelés minimális) kódot, mert lényegtelen milyen, a házban
úgysem szervó lesz. Arra viszont tökéletesen alkalmas, hogy a vezérlést
mint egészet tudjam próbálgatni és tesztelni.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos