[Java lista] OFF: ex-OSS

fisha fisha at freemail.hu
2010. Már. 29., H, 18:01:29 CEST

Hello!

Ez amúgy egy érdekes kérdéskör.
Én, ha nagy ritkán odajutok, hogy otthon "hobbiprogramozzak", akkor pont
hogy szeretek belehalni a szépségbe, és mindent - akár értelmetlenül -
általánosra csinálni, pattern hegyeket használni, új framework-öket bevetni.
Lehet, hogy azért, mert munka közben sajnos dominálnak a határidők...

Üdv,
Fisha