[Java lista] OSS

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Már. 29., H, 18:04:57 CEST

Nekem az a gondom az OS kódokkal, hogy nem tudom, hogy hányan
használják és mire. Azért teszem ki, mert jó érzés (lenne), hogy
használják és tudom. Persze erre lehet mondani, hogy a szarjaimat
senki nem használja, de azért van néhány program amiről tudom, hogy
sokan használják. Például a ScriptBasic-et beépítette a Sarian egyes
routereibe, belerakták egy francia pénzügyi elemző programba. [ A
Hion-nal elég sokáig szótagoltak magyar TeX szövegeket (néhányan talán
még mai is, ha használnak TeX-et). ] De nincs igazán visszajelzés. A
text2html gány perl scriptre egyszer írta valaki, hogy "you saved my
life". Az jól esett.

Mostanában a ScriptBasic-ről az a visszajelzésem van, hogy egy kb. 65
éves kaliforniai lengyel csóka kérdezget többnyire butaságokat, én meg
türelmesen válaszolgatok neki. Néha csak pár nappal később, hogy elég
türelmes tudjak lenni. De már nyomja rendületlenül öt éve, felállított
egy community phpBoard bbs-t is, és összegyűjtött vagy hat regisztrált
felhasználót, akik legalább egyszer beléptek már a rendszerbe :-)

44 éves leszek az idén. Most is van néhány olyan kód, ami még nincs
kint, mert nem elég szép és jó még (pl.dokumentálás nincs még meg),
amit megkap a világ OS hamarosan.