[Java lista] OSS

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Már. 30., K, 00:18:27 CEST

Erre valĂł a "forge".

És megint egy példa, hogy "nyitottság", "publikusság" miért megy kéz a
kézben az OSS-szel.... mint azt Péter példája is mutatja. Nincs fórum? Végül
a felhasználó csinált. De ezzel maga a projekt kezd "szétzilálódni", ezért
jobb azonnal összpontosítva, minden fronton felzárkózni... és kézben
tartani.

Az ismétlődő kérdésekre tudsz visszalinkelni, az új felhasználók már a fórum
olvasásával meglelhetik a választ amit kérdeztek volna, stb.

Sok ember Ăşgy tesz, mint a Vogonok a The Hitchhiker's Guide to the
Galaxy-ban: rossz hirdetőtáblára akasztják ki a Föld megsemmisitésére
vonatkozó hírdetményt :)

Thanks,
~t~