[Java lista] OSS

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Már. 29., H, 22:40:50 CEST

> De. Egy bizonyos korig ezt lehet is csinálni.
> Utána már nem feltétlenül egészséges.

Mert ámátőrők tetszenek lenni. Nekem van egy szívügyem (dataflow
framework & server, actor model, visual programming), csináltunk belőle
haverommal egy prototípust, és közben annyi tapasztalatot stb.
szereztünk, hogy ideje lenne elkezdeni a véglegeset. Persze nincs időnk,
de: kb. ma sikerült elérnem azt, hogy a munkámként írt sw új verzióját
dataflow modellben fogom megoldani, azaz egyszerre fogom a gyárnak és
magamnak írni a dataflow frameworköt. Köszönöm a tapsot.

> Mostanában is gányolok otthon persze (fűtésvezérlést).

Írjál magánban, pont ez volt az első applikáció, amit a prototípussal
megcsináltam, lehet, hogy érdekes lesz neked is. Illetve ha van egy
termosztát algoritmusod, azt szívesen venném, vagy bármilyen ötletet.
On/off kazánom van, 4 hőmérővel (bent, kint, fűtéscső oda és vissza).
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?