[Java lista] OSS

Mester József mesterj at freeweb.hu
2010. Már. 30., K, 07:49:16 CEST

2010.03.29. 17:26 keltezéssel, Tamás Cservenák írta:
> Szerintem nem értjük egymást: Te _soha_, de SOHA nem kódoltál
> munkaidőn, egyetemen kívül? Túlóra és házi feladat nem számít!

Két féle ember van :
1. Nem képes arra, hogy fenéken rúgja magát, és azt mondja magának:
Csináld Te barom.
Ettől lehet fantasztikusan jó munkaerő csak kell neki egy főnök aki a
fenti mondatot elmondja neki néhányszor hetente. Ha jól teljesít
megsimogatja a buksiját.
Lehet, hogy nem fog önállóan írni egy sort sem  (csak amit megrendeltek)
de amit megír ettől még lehet jó.
De azért ez nem jelenti azt, hogy ne gondolkozna azon, hogy hogyan lehet
szebb és jobb a program amit ír.

2. Képes arra, hogy saját magától dolgozzon. Nem kell rugdosni sem
dicsérni. (az ilyenből egy idő után vállalkozó lesz :-) )
Ettől lehet iszonyat vacak munkaerő , ráadásul az ilyen simán lehet
nagyszájú primadonna. Aki leszarja a határidőt ami a céges projektben
iszonyat fontos és helyette azt az egy kód-részt csinosítgatja már 3
hónapja mert még szerinte meg lehetne spórolni egy függvényt meg akkor a
kód 3 milliszekundummal gyorsabb lenne.
Persze lehet szuper csapatjátékos is.

Na Te ilyet kerestél. Csakhogy az ilyen nagyon-nagyon ritka és különben
is, régen vállalkozó már és bedolgozik másoknak.

Józsi