[Java lista] OSS

Tams Cservenk tamas at cservenak.net
2010. Mr. 30., K, 17:23:25 CEST

Ez számomra egy nagyon érdekes gondolat!
Mert engem is egy "forge" (vagy csak egy umbrella akár, kezdetnek)
szerveződés összehozása sarkallt az email megírására.

De a thread átcsapott pszichológiába, meg egy kicsit kuruzslási tanácsadásba
(zaccból jósolni meg ilyenek. Török kávét rég ittam, meg is feledkeztem
erről :)

Én 1996-tól voltam akkor SuSE, majd SUSE, majd openSUSE linuxokon, utána
elkruvultam, és lett MacOSX. De legalább UN.X alapú maradtam :)

Más?

Thanks,
~t~