[Java lista] OSS

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2010. Már. 31., Sze, 08:50:30 CEST

On Wed, 31 Mar 2010 00:16:56 +0200, Elek Márton <einstand at gmail.com> wrote:

> 4. Saját kód; juszt se mutatnám meg; milyen minőség;
>
> Én szívesen megmutatnám. Persze, hogy máshogy kódolok magamnak, mint
> bent, de nem annyira máshogy. Szerencsére nálunk értelmes konvenciók
> vannak. Ha meg értelmesek, akkor valahogy a saját kódjaimban is
> nyomuknak kell hogy legyen.

Hamar a kod mutogatas: http://code.google.com/p/soja-hw/

Szerver oldali java targy, beadando feladat, vegleges kod. Kicsit
osszecsapott lett a vegre, de progamozas teren kb ez vagyok en. Meg
aprocska igazitas van rajta: GF2 alatt kell futnia.

A projekt tovabbi sorsa bizonytalan. Lehet, h megszuntetem, de az is
lehet, h kicsit kikalapalom, aztan mutogatom, ha allasinterjunk kerik. :)

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter