[Java lista] OSS - kiborult a bili

Tams Cservenk tamas at cservenak.net
2010. Mr. 31., Sze, 14:29:26 CEST

Oke,

 de mivel nem vagyok jartas ebben, lenne egy kerdesem:

jol gondolom, hogy a "kisemberek" (tehat, mint a baratom, aki csak konyvelo,
nem ugyved :) ) az esetek 99%-aban csak _kibontani_ akarja a hivatalos szerv
altal kuldott e-dokumentumot? Tehat, hogy a doksi alairasa "nem jellemzo"?
(mostmar tudom, az ugyvedek igenis alairnak).

Mert ha ez a helyzet, egy e-doksi nyitogato cuccos egyszerunek es
kivitelezhetonek tunik. Utana majd latjuk a tobbit :)

Thanks,
~t~