[Java lista] Objektum hivatkozás hierarchia

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2010. Május. 13., Cs, 14:21:04 CEST

Nekem nincs rá szükségem csak a kollégám akart így megoldani valamit.
Valami fastrúktúra szerűség ami úgy van leképezve hogy egy ArrayList tartalmazza az elemeket.
Egy elemet megkapsz paraméterként és kéne az az ArrayList ami őt tartalmazza, hogy eljusson a fa(tree) gyökeréhez.
Aztán lebeszéltem e megoldásról, azóta getParent(), getChildren()... metódusokkal dolgozik.

De mint elméleti dolog érdekelt hogy lehetne felderíteni a hierarchiát.

Joe