[Java lista] Nexus Private Repository

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2010. Okt. 8., P, 00:02:16 CEST

Szia,

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Pont ezt csináltam végig, és pont ugyanez lett az eredménye.
Valami miatt úgy gondoltam, hogy a tevékenységsorozat után nem csak a
Public Repositories group-nak, hanem a konkrét repository-knak is meg
kellett volna jelenniük. Mert valahol úgy olvastam, hogy ha a group-ra
adok, akkor az olyan, mintha az összes repository-ra adnék. Értem én,
hogy a group úgyis tartalmazza az összeset, de miért nem láthatom?
Vagy igazából arra nincs is szükségem?
Bár default beállítással az anon látja a group-ot is, és a benne lévő
összes repository-t is.

Issue:
https://issues.sonatype.org/browse/NEXUS-3830

Kislányodnak üzenem, hogy ne ezt a szakmát válassza! :)))

Viczi