[Java lista] Nexus Private Repository

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Okt. 8., P, 00:11:59 CEST

Szia,

hát, ez egy hülyeség ami sok vitát váltott ki a Sonatype-on belül is. Minden
permission tranzitív, KIVÉVE a "view" permissiont.

Gondolj bele, van egy group, ami tartalmaz 100 repot... ha "view"-t adsz a
group-ra, akkor megjelenik mind a 100 repo is a gridben?

http://screencast.com/t/7BuqhHn8K7

Ezt a ketto view-t add még a public-stuff Role-hoz, és jó lesz.

En szemelyesen nagyon nem vagyok kibekulve a "security"-vel, ahogy az
implementalva lett a Nexus-ban. Maga az apache Shiro qrva jo (ajanlom), de
ahogy Brian implementalta... az egy mess.

Thanks,
~t~