[Java lista] Nexus Private Repository

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Okt. 8., P, 00:17:28 CEST

Jaj, bocs, faradok....

Nem azokat a piros-nyilazottakat kell hozzaadni a Public Stuff role-hoz, de
gondolom erre te is rajottel....

bocsi, mar keso van.

Tehat:

* a view nem tranzitiv
* a view-t explicit meg kell adnod az anon usernek, tehat ezzel vezerled
"mit lat" (tehat, nalad egy kicsit nehezkes, mert ha uj repo-t csinalsz, es
anon lathatova akarod tenni, ujabb role modositas kell)

De amint irod, nincs is szuksege az anon-nak ezekre, mert a _tartalmat_
eleri a group-on keresztul.

Thanks,
~t~