[Java lista] adatbázis adatainak frissítése

Dudás Zoltán dudizoli at gmail.com
2010. Okt. 27., Sze, 20:37:46 CEST

Hali!

Ez az első projektem JAVA-ban és még küzdök az elemekkel.... :(

Glassfish 3
JDBC Oracle 10g, tr. isolation: read committed
ojdbc14_10_2_0_4_0.jar
ibatis-2.3.4.726.jar
primefaces-2.2.M1
JSF 2.0

Két problémám van, valószínűleg egy a gyökere mindkettőnek:

1. Ha NetBeans alól indítom a szerver alkalmazást, majd bezárom a
böngészőt, aután újra elindítom, akkor
az első adatbázishoz fordulásnál, ami egy update, hibaüzenetet kapok:

com.ibatis.common.jdbc.exception.NestedSQLException: --- The error
occurred in hu/.../sqlmap/webmonitor.xml. --- The error occurred while
applying a parameter map. --- Check the
WebMonitor.insert-InlineParameterMap. --- Check the statement (update
failed). --- Cause: java.lang.IllegalStateException: WEB9031:
WebappClassLoader unable to load resource
[oracle.jdbc.driver.DatabaseError], because it has not yet been started,
or was already stopped

Ez a hiba élesben nem jelentkezik, csak NetBeans alóli indítás esetén.
2. Ha rossz adatot látok a böngészőben és a háttérben módosítom az
adatbázisban az adatot, de hiába frissítem,  nem látom az újat adatokat.

Mind a két hibát csak az orvosolja, ha újraindítom a Glassfisht.

Köszi

ZoZo