[Java lista] adatbázis adatainak frissítése

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Okt. 27., Sze, 21:37:03 CEST

2010/10/27 András Csányi <sayusi.ando at gmail.com>

> böngészőt,

> occurred
> Check
> java.lang.IllegalStateException:
> or

> Miért jó az neked, ha a NetBeans indítja a Glassfisht? Miért nem elég
> a konzol? Milyen előnyöket ad? Ha konzolból akarod használni, akkor
> először a Glassfisht érdemes indítani, hogy ne sírjon a 4444 port
> foglaltsága - amit egyébként a NetBeans tesz magáévá, miatt.
>
> A 2. problémádat okozhatja az is, hogy a böngésző cache-t használ.
> Egy-egy módosítás után érdemes egy új böngészőt indítani és megnézni,
> [...]

Nem ismerem a Netbeans-t, de azért elvitathatatlan, hogy jóval kényelmesebb,
ha az IDE indítja a VM-et, és nem az embernek kell trükköznie vele, hogy a
debuging működjön.
 Azt sem értem, hogy miért kell a böngészőt ki-be zárogatni, azt mondod,
hogy ha a böngészőt nem csukod be, és úgy kattingatsz az alkalmazásodban,
akkor minden tökéletesen működik az idők végezetéig ?  S ha közben egy másik
böngészőt is megnyitsz ? Kicsit misztikusan hangzik ez számomra :)
 A másik problémádra, is nehéz válaszolni általánosan. Attól kezdve, hogy
nem commitolod a változtatásaidat a db-ben, odáig, hogy valami cachet
használsz, vagy egyszerűen nem mondod az iBatis-nak, hogy töltse újra az
objektumot az adatbázisból, számos probléma előfordulhat. Érdemes
bekapcsolni az SQL-ek loggolását, igen tanulságos szokott lenni az ilyen
ORM-eknél, hogy mit is csinálnak a háttérben.

Zs