[Java lista] ThoughWorks technology radar szerint a Java döglődik

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Sze. 2., Cs, 10:25:34 CEST

2010/9/2 András Csányi <sayusi.ando at gmail.com>:

> ismerem...) jön ki nyerőnek. A RoR meg kapaszkodik, ahogy én látom.
> Tényleg, javascripben vannak olyan megoldások, mint EJB és hasonlók?

Nem vagyok annyira otthon Ruby-ban, de nem is a Ruby-t említi a cég,
hanem a JRuby-t, az meg azt hiszem JEE, csak a nyelv a más. De ebben
nem vagyok biztos, mert nem ismerem annyira. Én általában Java-ban
dolgozom, és néha ha a projekt olyan, akkor Groovy-ban kiegészítem
(főleg soapUI miatt).

--
Verhás Péter
ügyvezető