[Java lista] ThoughWorks technology radar szerint a Java döglődik

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 11:57:49 CEST

>hungarian notation
A magyar jelolesnek olyan nyelvekben _volt_ ertelme, ahol nincsenek
explicite adattipusok, nem tudod hogy a tarterulet amire egy pointer
mutat, milyen adatstrukturat tartalmaz. Most mar szerencsere nincs ra
szukseg, bar neha latok olyan okostojast aki Java-ban vagy C#-ben is
eloszeretettel hasznalja a mai napig.

>Simonyi
Az elso WYSWYG szerkesztot csinaltak a 70-es evekben meg a MS elott,
aztan a Word es az Excel fejleszteset vezette. Ha jol emlekszem. :)
Csak azert emlitettem meg, mert erdekesnek talaltam, hogy az
intentional software egyaltalan rakerul a radarra. Meg persze a
vonatkozasa miatt kisebbreszt.

off: A weben kovetem a listat es a subject-et bemasolom a gmail-be a
[Java lista] prefix-szel. A subject-tel van a baj vagy azzal hogy
nincs a levelben az elozmeny?