[Java lista] ThoughWorks technology radar szerint a Java döglődik

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 13:32:31 CEST

2010/9/2 Tamás Viktor <viktor.tamas at gmail.com>

> A magyar jelolesnek olyan nyelvekben _volt_ ertelme, ahol nincsenek
> explicite adattipusok, nem tudod hogy a tarterulet amire egy pointer
> mutat, milyen adatstrukturat tartalmaz. Most mar szerencsere nincs ra
> szukseg, bar neha latok olyan okostojast aki Java-ban vagy C#-ben is
> eloszeretettel hasznalja a mai napig.

Én egyszer valahol úgy olvastam,hogy igazából arra találta ki, hogyha
típustól független információt akarunk még elrejteni a változó nevében,
akkor azt konzekvensen tegyük meg. Pl, ha van egy táblázatunk, és ott
mindenféle indexek, akkor a kordinátákat x,y a táblázat méretét xsize,
ysize, a ciklus változókat xi,yi, xj,yj-nek nevezzük.
 Ennek van némi értelme azért.

> Az elso WYSWYG szerkesztot csinaltak a 70-es evekben meg a MS elott,
> aztan a Word es az Excel fejleszteset vezette. Ha jol emlekszem. :)
> Csak azert emlitettem meg, mert erdekesnek talaltam, hogy az
> intentional software egyaltalan rakerul a radarra. Meg persze a
> vonatkozasa miatt kisebbreszt.
>
> off: A weben kovetem a listat es a subject-et bemasolom a gmail-be a
> [Java lista] prefix-szel. A subject-tel van a baj vagy azzal hogy
> nincs a levelben az elozmeny?

Az előzmény nem hiányzik, de hogy 3 thread van ugyanazzal a címmel kicsit
zavarĂł, de akkor nem csak nekem :)

Zs