[Java lista] ThoughWorks technology radar szerint a Java döglődik

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Sze. 2., Cs, 15:05:45 CEST

>     A magyar jelolesnek olyan nyelvekben _volt_ ertelme, ahol nincsenek
>     explicite adattipusok, nem tudod hogy a tarterulet amire egy pointer

Ehhez képest először a Windows 3.0 interface-ben láttam, és persze
először csak néztem, hogy miaf: lpszWindowHandle vagy mi (long pointer
string zeroterminated). Na és persze mindig ki kell írni, mivel változónév.

A legjobb pedig az, amikor update van, és változik a típus, aztán vagy
változik vele együtt a név, vagy nem, de ez utóbbiba még belegondolni is
rossz.
--
ern0
dataflow programmer & evangelist