[Java lista] ThoughWorks technology radar szerint a Java döglődik

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Sze. 2., Cs, 15:13:47 CEST

Azért azt ne felejtsd el, hogy ezt még akkor találták ki, amikor nem voltak olyan IDE-k amiknél csak oda viszed az egeret és máris kis felőben felette megjelenik, hogy ez milyen típus meg a javadoc meg minden. Gondolkodj notepad-ben. Az egész ScriptBasic-et ebben a stílusban kódoltam anno, és meg van a szerepe.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com