[Java lista] NPP és szomszédos jelenségek

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Sze. 2., Cs, 14:55:44 CEST

> Elnézést, nem voltam elég konkrét, de annyira megdöbbentem, hogy
> elfelejtettem írni. :) Az arányokra értettem: kétszázból
> százkilencvenkilenc, biztos nem túlzás ez?

A codility.com aszongya: "Our customers filter out up to 90% of
candidates", szerintem ez akár igaz is lehet. Nézzetek bele egy
opensource projektbe, úgy értem, a kódba, és megértitek. (És akkor egy
opensource dolgot az ír, akinek össze tud rakni valami nagyobbat.)
--
ern0
dataflow programmer & evangelist