[Java lista] Válasz: Re: ThoughWorks technology radar szerint a Java döglődik

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2010. Sze. 2., Cs, 16:17:40 CEST

Á, ezek azért dekódolhatók (showManagementDialog, meg cursorPosition, ha jól sejtem), és nem is lényegesen rövidebbek. Ugye a cél az, hogy ne olyan ronda hosszú legyen...

off
Egyébként Karinthy-féle bagoly helyesírás, mert az ánglius eredetiben nem a magánhangzókat hagyta ki Milne, de Karinthy - pedagógiai szempontból egyébként szerintem nagyon helyesen - így adta vissza.

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler
Team Leader
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
- Schedule & Revenue Management
- Business Intelligence & Database Solutions
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH1-31
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck