[Java lista] Szoftver-tesztelés

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2010. Sze. 5., V, 19:37:17 CEST

Hali,

Nem tudom mennyire illik egy (saját) blogposzt linkjét kiküldeni itt a
levlistán, főleg annak tudatában, hogy nem nagyon tesz ilyet itt senki.

Csak azért bátorkodom erre vetemedni, mert alapvetően nem java-s a blogom,
így a lista-tagok közül talán senki nem jár arrafele.

http://liftinstinct.blogspot.com/2010/09/software-testing-interview-question
s.html

Belebotlottam egy tárgybeli - számomra érdekes - angol nyelvű könyvbe,
aminek már a tartalomjegyzéke is nagyon erős, például a téma terjedelmének
felmérése okán is.

Aztán eszembejutott, hogy bár sok szó nincs a tesztelés témájáról a listán,
de, hogy a téma sokakat foglalkoztat, abban egészen biztos vagyok.

MM