[Java lista] Szoftver-tesztelés

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2010. Sze. 5., V, 23:54:39 CEST

Szidjátok Verhás urat, az ő gépe küld ilyet, én meg ha outlookkal válaszolok, jól megkódolja... Amúgy az üzenet csak ennyi volt:

Nem azt mondtam, hogy éles adatokkal tesztelj, csak azt mondtam, hogy az adatok mennyisége és minősége legyen olyan, amilyen a majdani éles rendszerben lesz. Ha százezres nagyságrendű járat lesz az élesben, amelyek ezres nagyságrendű origin-destination relációkat kötnek össze, és mindegyiknek lehet vagy 50 különböző paramétere (utasszám, terhelhetőség, hatótávolság, satöbbi), akkor ne tizes nagyságrendű járat két desztináció közötti összeköttetésével és 5-10 fix paraméterbeállítással tesztelj

István Ketler
Team Leader

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
- Schedule & Revenue Management
- Business Intelligence & Database Solutions
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815