[Java lista] Szoftver-tesztelés

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 10:34:38 CEST

2010/9/6 Böszörményi Péter <zmblevlist at gmail.com>:

> Hat igen, XP kicsit atertelmezve. :)
> Lenyegeben az egesz marha egyszeru. Build legyart, szerverekre kivag,
> aztan a szervereket egyenkent ujrainditjuk. Ha valami nagyobb lelegzet
> vetelu release megy ki, akkor ugyanez a modszer, csak mindenki csendben
> fohaszkodik a vallasa istenehez (vagy ezzel ekvivalens dolgot tesz).
> Altalaban mukodik, persze volt mar parszor, hogy az egesz koceraj bedolt.

Fúúúú... :D :D :D
Emlékeztet az egyik munkahelyemre. :D
Ott is ez volt vagy ehhez nagyon hasonló. Ott továbbfejlesztett
prototípus modellnek nevezték. :) Akkor ügyfélszolgálatot csináltam és
nagyon nem szerettem ezt a módszertant. Ráment az egészségem.

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --