[Java lista] Szoftver-tesztelés

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 10:30:42 CEST

On Mon, 06 Sep 2010 10:23:19 +0200, András Csányi <sayusi.ando at gmail.com>
wrote:

> Én abban hiszek, hogy van egy vezető és ő irányít lehetőleg
> demokratikus, kooperatív módszerekkel. Ennek ellenére ő a góré. Ha
> valaki eszerint nem képes megcsinálni a dolgát, akkor nincsen helye a
> csapatban.

> Extreme programming? :D
> A kérdés, hogy mi van akkor, amikor nagyobb dolgokat raktok egy-egy
> release-ben? Milyen módszer szerint dolgoztok?

Hat igen, XP kicsit atertelmezve. :)
Lenyegeben az egesz marha egyszeru. Build legyart, szerverekre kivag,
aztan a szervereket egyenkent ujrainditjuk. Ha valami nagyobb lelegzet
vetelu release megy ki, akkor ugyanez a modszer, csak mindenki csendben
fohaszkodik a vallasa istenehez (vagy ezzel ekvivalens dolgot tesz).
Altalaban mukodik, persze volt mar parszor, hogy az egesz koceraj bedolt.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter