[Java lista] Szoftver-tesztelés

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 10:23:19 CEST

2010/9/6 Böszörményi Péter <zmblevlist at gmail.com>:

> Szerintem fele-fele aranyu a feleloseg. Azert sokat szamit a
> fejleszto/rendszergazda kollegak akarata is, hogy az eles, es a teszt
> kornyezet megegyezzen.

Én abban hiszek, hogy van egy vezető és ő irányít lehetőleg
demokratikus, kooperatív módszerekkel. Ennek ellenére ő a góré. Ha
valaki eszerint nem képes megcsinálni a dolgát, akkor nincsen helye a
csapatban.

> Mi pl nem irunk unit teszteket, a szokasos kifogassal: nincs ra ido. Majd
> az ugyfelek elesben kiteszteleik. Mivel egy release soran keves, es nem
> nagy dolgok mennek ki, a modszer be is valik. Persze en marhara ruhellem a
> dolgot, de nincs igeny arra, hogy ennel jobb megoldas alakuljon ki.
> Viszont refaktoralas az egy eletveszely igy.

Extreme programming? :D
A kérdés, hogy mi van akkor, amikor nagyobb dolgokat raktok egy-egy
release-ben? Milyen módszer szerint dolgoztok?

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --