[Java lista] Szoftver-tesztelés

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2010. Sze. 8., Sze, 13:16:55 CEST

Mar majdnem 100 level egy threadben!

2010/9/8 Gábriel Ákos <akos.gabriel at i-logic.hu>:

> Integrációs tesztet - ha jól sejtem - olyan rendszerrel lehet csinálni,
> aminek van tesztrendszere. Itt nincs.

Es aki alairta a szerzodest, amiben elvallalta az integracios munkat
ilyen feltetelekkel, az mire gondolt?
O nyilvan nem ezen a listan levelez, ugyhogy csak koltoi kerdes :-)

Valahogy amugy az a third party is biztosan tesztel: hetvegen,
sandboxban, kulon accounttal... Csak diplomacia kerdese, hogy ti is
hozzaferjetek az integracios tesztek erejeig.

Szocske