[Java lista] vagoplotter

Balázs Hollósi hollosibalazs at gmail.com
2010. Sze. 18., Szo, 20:00:18 CEST

Sziasztok

Egy home projekt kereten belul a kovetkezo merult fel. Adott egy folia
vago plotter (Creation CTO630C). Ehhez van is persze alkalmazas
(Flexi8, de csak Windows alatt fut, ilyen szintu doksi nincs hozza,
ugyhogy sztem csak a GUI-n keresztul lehet hasznalni, kivulrol
parameterezni nem).

En szeretnem ezt az egesz tortenetet linux alol, egy java-s
alkalmazashol meghajtani, mivel itt allitom ossze az anyagot. (persze
legrosszabb esetben eloallitom a fajlt amit megesz, de nem ez az
ultimate megoldas)
A gepen van soros es usb is (a sorosat ajanlottak, allitolag az usb
nagyobb job-ok alatt van hogy nem stabil es elszall a melo felenel) :)
Kerestem linux alatti alkalmazast hozza vagy java-s libet, de nem tul
sok sikerrel (ez meg mondjuk lehet hogy az en rossz keresesem miatt).

Foglalkozott mar valaki hasonloval, esetleg valami tanacs, merre
erdemes indulni, keresni? Lehet fizetos cucc is (bizonyos kereteken
belul), vagy barmilyen megoldas johet.. :)

Koszi,