[Java lista] vagoplotter

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Sze. 18., Szo, 21:54:55 CEST

2010/9/18 Balázs Hollósi <hollosibalazs at gmail.com>

> Sziasztok
>
> Egy home projekt kereten belul a kovetkezo merult fel. Adott egy folia
> vago plotter (Creation CTO630C). Ehhez van is persze alkalmazas
> (Flexi8, de csak Windows alatt fut, ilyen szintu doksi nincs hozza,
> ugyhogy sztem csak a GUI-n keresztul lehet hasznalni, kivulrol
> parameterezni nem).
>
> En szeretnem ezt az egesz tortenetet linux alol, egy java-s
> alkalmazashol meghajtani, mivel itt allitom ossze az anyagot. (persze
> legrosszabb esetben eloallitom a fajlt amit megesz, de nem ez az
> ultimate megoldas)
> [...]

Gondolom a sikertelen linuxos driver keresésen túl vagy, úgyhogy két út
állhat előtted:
1, írsz a gyártónak, hogy küldjön dokumentációt, hogy milyen protokolt
használ a gép
2, Portmon nevĂĽ, portot monitorozĂł programmal figyeled, hogy milyen
parancsokat küld ki a gyári program, és leutánzod Java-ból - van egy Java
Communications API soros/párhuzamos port kezelésre.

Sok sikert
 Zs