[Java lista] vagoplotter

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Sze. 19., V, 22:58:49 CEST

A gep (es majdnem minden jobb plotter) HPGL-t beszel. Ez a szabvany, ahogy
az olcsobb lezereknel a PCL, a dragabbaknal pedig a PostScript.

Tehat a sztori ugyanaz mint a PostScript eseten: generalsz valamit, es utana
azt letoltod (usb-n vagy rs232-n) a gepre "vegrehajtasra". Ez is ugyanugy
"nyomtatas" mint egy lezer eseten, tehat a gyari program sem "vezerli"
(lepesenkent) a plottert (akkor minek neki akkora RAM es CPU?) :D

Linux alatt probalj valami "generikus" HPGL drivert.

http://www.signtecs.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28

Thanks,
~t~