[Java lista] TSM Java API vagy workaround

chico at tisztanet.hu chico at tisztanet.hu
2010. Sze. 21., K, 09:12:45 CEST

Sziasztok!

A tárgybeli problémára keresek megoldást. Debian Linuxon, egy Tomcat
5.x alatt futó webapp-ból (vagy önálló Java-s programból, 6.0)
szeretném vezérelni, hogy egy Tivoli Storage Manager (TSM) elmentsen
és visszaállítson fájlokat.
Sajnos nem vagyok otthon a TSM világában, és a Google nem talált JAVA
API-t a TSM-hez (C-s elvileg van, de én nem ismerem a C-t :( ).

Az API amiatt kellene, hogy kapjak értesítést a mentés/visszaállítás
sikerességéről és az esetleges mentési hibákról.

Valaki esetleg tudna tanácsot/segítséget adni, hogy merre induljak?
(A mentés/visszatöltésre a batch file hívogatása megoldás lehet, de
ekkor honnan fogok értesülni az állapotváltozásokról?)

Üdv,
Chico