[Java lista] TSM Java API vagy workaround

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Sze. 21., K, 10:25:06 CEST

Ez egy kicsit menedzser megközelítés lesz, ezért előre is bocs.

Valahol van az a TSM. Felteszem: nem lopták. Ha mégis, akkor meg sem szólaltam. Ha vették, akkor van hozzá támogatás. Meg kell kérdezni az IBM-et hivatalosan.

A többi már technikai abban az esetben, ha nincs Java:

Ha van C kód, akkor azt meg fogod érteni Java tudással, és ha TCP szinten kommunikál, akkor át lehet íri Java-ba.

Ha nincs C kód, csak library API, akkor lehet írni JNI-t. Ehhez egy kicsit azért nem árt tudni a C-t, de nem olyan expert szinten, mint ahogy a Java-t tudod (felteszem, hogy tudod).

Ha ez sem megy, akkor vannak a TSM-nek command line tooljai (ezt sem tudom, de biztos). Mivel a téma nem olyan, amit másodpercenként ezerszer kell lefuttatni, beleférhet egy külön process indítása és a lefutás feldolgozása.

De elsősorban az első megoldást javaslom.

Péter