[Java lista] optimalizálás

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2011. Ápr. 12., K, 13:53:12 CEST

Mondtam én egy szóval is, hogy ne optimalizálj? Csak azt mondtam, hogy előbb vizsgálj meg egy csomó más lehetőséget, és ha egyik sem segít, akkor legyen az optimalizálás "a végső menedék".

István Ketler
Team Leader
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
- Schedule & Revenue Management
- Business Intelligence & Database Solutions
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH1-31
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck