[Java lista] optimalizálás

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Ápr. 12., K, 13:54:03 CEST

Üdv,

Akikkel én beszéltem, azok nagyon tesznek arra, hogy milyen költséggel
készíted el a szoftvert. Ez általában a fejlesztőcégnek cél.
Találkoztam olyanokkal is, akik a megrendelői oldalon lévő
legalacsonyabb szinten lévő emberek, akik csak azt hangsúlyozzák, hogy
csak tökéletesen kioptimalizált szoftvert lehet átvenni. És telepítés
után bújják a TOP SQL-eket.
Őket mivel szereled le? Azzal, hogy neked olcsóbb így megírni a
szoftvert, ti meg vegyetek alá majd vasat. Háát. Azt meg beadni a
megrendelőnek, hogy csak akkor kap optimalizált szoftvert, ha többet
költ, szerintem reménytelen. Ők ezt default-nak veszik.

Viczi