[Java lista] optimalizálás

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2011. Ápr. 12., K, 15:22:10 CEST

Tehat az ilyen megrendelok soha egyetlen szoftvert sem vesznek at?
Ugyanis (szerintem) tokeletesen kioptimalizalt szoftver nem letezik.
Valamilyen szempont szerint lehet optimalizalni, es akkor aszerint az
egy szempont szerint (talan) optimalis lesz a szoftver.
De egy csomo mindenre lehet optimalizalni: fejlesztesi koltseg,
karbantartasi koltseg, fejlesztesi ido, futasi ido, memoria
fogyasztas, forraskod meret, leforditott kod meret, elektromos energia
fogyasztas, most tobb nem jut eszembe. Szerintem ezt meg lehet mondani
a megrendelonek is, valoszinuleg meg fogjak erteni. Aki nem erti meg,
azzal meg jobb ha nem allsz uzleti kapcsolatban.

Andras