[Java lista] optimalizálás

biziclop biziclop at gmail.com
2011. Ápr. 12., K, 16:12:11 CEST

2011/4/12 István Viczián <viczian.istvan at gmail.com>

> Üdv,
>
> Akikkel én beszéltem, azok nagyon tesznek arra, hogy milyen költséggel
> készíted el a szoftvert. Ez általában a fejlesztőcégnek cél.
> Találkoztam olyanokkal is, akik a megrendelői oldalon lévő
> legalacsonyabb szinten lévő emberek, akik csak azt hangsúlyozzák, hogy
> csak tökéletesen kioptimalizált szoftvert lehet átvenni. És telepítés
> után bújják a TOP SQL-eket.
> Őket mivel szereled le? Azzal, hogy neked olcsóbb így megírni a
> szoftvert, ti meg vegyetek alá majd vasat. Háát. Azt meg beadni a
> [...]
Itt két dolgot kéne szétválasztani:

1. Mi az optimális hozzáállás. Nehéz azzal vitába szállni, hogy a
karbantarhatóság kell legyen a fő irányvonal, nem csak azért, mert
költséghatékony, hanem mert az egyszerűbb kód sokszor gyorsabb is.
2. Mi az, amit elmebeteg (a te példád OCD-re utal), de fizető megrendelők
kedvéért hajlandóak vagyunk megtenni.

lsp