[Java lista] optimalizálás

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2011. Ápr. 14., Cs, 13:02:13 CEST

Mellesleg a t.ügyfélnek szerintem sok köze nincs ahhoz, hogy milyen belül a szoftver. A kérdés az, hogy az általa támasztott F és NF követelményeket kielégíti-e. De ha „optimális” sql kódot akarnának, adott esetben akár elmondanám hogy kód szinten ez lassabb lesz, és nem az adatbázis a szűk keresztmetszet. Ha nem hiszik, a kódba bármikor lehet delay-t tenni...

Úgy kell kötni a szerződést, hogy az NF követelmény legyen benne rögzítve. Ha benne van, az alsó szintű mikulások hiába ugrálnak (szvsz).

István Ketler
Team Leader

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
- Schedule & Revenue Management
- Business Intelligence & Database Solutions
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815