[Java lista] JPA - Hogyan inzertáljak egy-több kapcsolatban lév? adatokat?

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2011. Ápr. 13., Sze, 06:03:29 CEST

Azert orulok, hogy nem csak en erzem ugy, hogy ezzel a megoldassal
kivagod az alkalmazasod alatt a fat :)
A felesleges adatbazis muveleteket szeretted volna elkerulni a sajat
optimalizacioddal, de ehhez az kell hogy idonkent mindent kitorolj a
cache-bol, ami feltehetoen rengeteg felesleges adatbazis muveletet
jelent majd... kicsit fabol vaskarika.

Andras