[Java lista] JPA - Hogyan inzertáljak egy-több kapcsolatban lév? adatokat?

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Ápr. 13., Sze, 09:23:33 CEST

Én is látom ennek a megoldásnak a hátrányát hidd el. Most rövid időn
belül rendet kell tenni, hogy ezek a rejtélyesnek tűnő hibák eltűnjenek
és a projekt ne bukjon meg a pályázaton. Nem kívánom meghonosítani a
gyakorlatban ezt az eljárást... Hosszabb távon azt a megoldást fogom
választani, hogy az entity bean-eket két menetben fogom beállítani. Első
menetben mehet a Jackson-al minden ami "primitív" típus, második
menetben meg kézzel leszek kénytelen az em.find(cls, id) metódus
segítségével.

sirkalmi