[Java lista] Válasz: Re: optimalizálás

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2011. Ápr. 14., Cs, 15:05:32 CEST

Hát egy ideális világban tényleg úgy jön az ügyfél, hogy pontosan tudja, mit
akar (KS), de a gyakorlat az, hogy csak nagyjából tudja (jó esetben), mi az
alapján adunk egy kb becslést, aztán meg futunk a határidő után :) A KS
felvételét mi külön számoljuk az időkeretben.

És ez igaz az állami és a közszféra megrendeléseire is... :(

VigB