[Java lista] Válasz: Re: Válasz: Re: optimalizálás

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2011. Ápr. 14., Cs, 15:10:38 CEST

Tapasztalataim szerint a donteshozok megertik hogy miert jo nekik a kovetelmeny elemzes es azt is ertik hogy az nem koti oket az elemzohoz. Anelkul projektet vallalni, foleg kotberest, az inkabb orosz rulett. Lehet szerencsed de nagyot bukhatsz (es mainapsag a jo hirnev is egyre fontosabb).
Sent from my cellular