[Javalist] Maven + jwsc + war

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2011. Dec. 6., K, 13:38:27 CET

Hali!

Csak otlet es bevallom, hogy nem neztem utanna komolyabban, de en
mavenben jobban szeretem a problemas dolgokat izolalni. Pl ebben az
esetben en lehet inkab kihagynam a projectbol a weblogic-specifikus
buherat es csinalnek egy masik projectet, ami ezen dependel, abba
turnek bele valami war utofeldolgozast. Igy az eredeti project
maradhatna tiszta, meg akkor van egy kicsi de jelentektelen problemas
gyerek...
Peldaul ant pluginnel, miutan felszedted a dependency pluginnel az eredeti wart.