[Javalist] Maven + jwsc + war

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2011. Dec. 6., K, 13:44:58 CET

Lehet hogy at lehet, nem ismerem ennyire a mavent, de en a megkozelitest
tartom rossznak. Inkabb a jwsc-t kene megjavitani, vagy ha ez nem megy,
lecserelni, semmint a mavenben ganyolni. Mert ezt mar annak hivjak.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
Skype: hron84
MSN: hrgy at vipmail.hu

Ezt az üzenetet telefonról adták fel, esetenként ékezethibákat tartalmazhat.